Kontaktirajte nas

Ukoliko imate pitanje vezano za online kupovinu, želite da se konsultujete ili izvršite porudžbinu direktno, kontaktirajte nas putem telefona.

Asistencija u online kupovini

Ponedeljak-petak: 09-16h

Subota: 09-14h

Česta pitanja

Kako je moguće naručiti proizvode?

Sve proizvode sa našeg sajta je moguće dodati u korpu i nakon toga otići na Plaćanje. Dovoljno je da popunite podatke za dostavu na toj stranici i nakon toga će Vaša porudžbina biti primljena i dostavljena na Vašu adresu.

Da li se dostava doplaćuje?

Dostava se doplaćuje za sve porudžbine u iznosu ispod 5000 RSD. Za porudžbine preko ovog iznosa, dostava je besplatna.

Kada očekivati dostavu robe?

Sve dostave se vrše preko City Express službe. Na dan dostave dobićete poziv od City Express-a i bićete obevešteni o vremenu kada možete očekivati da roba bude dostavljena.

Da li je moguće pratiti porudžbinu?

Praćenje porudžbine nije moguće putem našeg sajta. Za informacije vezane o praćenju porudžbine se možete obratiti City Express službi.

Upravljanje nalogom

Kako mogu upravljati informacijama na svom nalogu?

Pristup nalogu možete dobiti klikom na ikonu koja se nalazi između dugmeta za pretragu i dugmeta koje Vas vodi na stranicu korpa. Na ovoj stranici imate uvid u prethodne porudžbine, a takođe možete menjati adresu dostave, kao i korisničku lozinku.

Da li su moji podaci sigurni?

Svi korisnički podaci su u potpunosti sigurni. Kao potvrdu sigurnosti našeg sajta možete proveriti SSL sertifikat kome možete pristupiti klikom na katanac koji se nalazi levo od naše URL adrese sajta.

Da li je moguće obrisati korisnički nalog?

Brisanje korisničkog naloga je moguće. Jedino što je potrebno jeste da kontaktirate našu korisničku podršku i oni će obaviti brisanje Vaših podataka.